Politica de retur
Înainte de a demara procesul de returnare
Vă rugăm să ne contactați folosind numărul de telefon 0773.964.055 / 0746 144 002 sau la adresa de e-mail contact@aromakaffe.ro, menționând în subiectul e-mailului titlul “RETUR” și oferindu-ne detalii clare despre situația produsului. Astfel, vom putea discuta împreună detaliile procesului de returnare și pașii necesari.
Condiții de returnare a produselor
Conform legislației din România, consumatorul are dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara spațiilor comerciale, în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării produselor, fără a fi necesară o justificare. Acest drept este reglementat de Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind protecția consumatorilor.
Totuși, se pot returna doar produse nealimentare (de exemplu, aparatele de cafea) care nu au fost folosite și se află în starea originală. Produsele trebuie să fie intacte, nedeteriorate, cu ambalajele originale și fără urme de utilizare.
Excepții de la dreptul de retragere
Conform articolelor 9-15 din OUG nr. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere următoarele categorii de produse:
- Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, dacă acestea au fost desigilate de consumator.
Prin urmare, produsele alimentare, precum cafeaua sau alte produse similare care au fost desigilate și utilizate, nu mai pot fi returnate.
Condiții de rambursare
Condițiile de rambursare vor fi stabilite telefonic sau prin email, după ce coletul de retur ajunge la AromaKaffe.ro. Rambursarea se va face în conformitate cu legislația aplicabilă din România, incluzând Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor.
Returnarea produselor achiziționate la preț promotional
Produsele achiziționate în cadrul ofertelor speciale sau cu preț redus (promoții, reduceri) pot fi returnate, cu excepția cazurilor în care sunt exceptate explicit prin lege, cu respectarea termenului legal de 14 zile calendaristice de la primirea acestora. În situația în care produsele promoționale sunt deteriorate sau defecte, se pot returna și se va face rambursarea integrală, incluzând și costurile de transport, conform legii.Rambursarea contravalorii produselor
Rambursarea poate însemna restituirea integrală a contravalorii produselor (fără a include taxele de transport), cu condiția ca produsele să fie returnate în aceeași stare în care au fost primite (complete, fără deteriorări sau urme de utilizare). Dacă produsul este returnat deteriorat, incomplet sau cu semne clare de uzură, ne rezervăm dreptul de a efectua o rambursare parțială, conform evaluării produsului returnat.Costuri de transport
Costurile de transport pentru returnarea produselor nu sunt incluse în suma rambursată și vor fi suportate de către client, conform art. 13 alin. (3) din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014, cu excepția cazurilor în care produsul returnat este defect sau nu corespunde comenzii inițiale.Termenul de rambursare
Rambursarea sumelor aferente produselor returnate se va face în termen de 14 zile calendaristice de la data recepționării produsului returnat. Restituirea se va efectua folosind aceeași metodă de plată utilizată la achiziționarea produsului, cu excepția cazului în care consumatorul își exprimă un alt acord explicit.
Condiții de înlocuire
Produse livrate greșit
În cazul în care produsele livrate de noi nu sunt cele comandate, vă rugăm să ne contactați imediat pentru înlocuirea produselor primite cu cele corecte. Costurile de returnare și expediere vor fi suportate integral de Aroma Kaffe.ro, conform legislației în vigoare.Produse deteriorate sau defecte
Dacă ați primit produse care prezintă defecte de fabricație sau sunt deteriorate din cauza magazinului, aveți dreptul de a returna aceste produse și de a solicita înlocuirea lor. În acest caz, costurile de retur vor fi suportate de Aroma Kaffe.ro. Pentru a iniția procesul de returnare și înlocuire, vă rugăm să ne contactați în prealabil pentru detalii suplimentare.